Functionele ondersteuning

Wij willen onze klanten op elk moment, op elke plek zo snel mogelijk helpen! Naast de dagelijkse helpdesk vragen, merken wij dat klanten door kwaliteitsslagen en landschap optimalisaties ook tegen hele complexe zaken aanlopen.

Omdat wij je graag met alle problemen willen helpen, maar snappen dat het vervelend is om losse facturen te ontvangen is het vanaf nu mogelijk om een aantal uren in te kopen die naar eigen inzicht in te vullen zijn. Je kunt al je vragen kwijt, we zijn er voor al je functionele consultancy klussen, we schakelen met leveranciers en we komen bij je op locatie. Dit voor een voordelig tarief, alles is direct te plannen en je krijgt geen losse facturen.

Een aantal voorbeelden en voordelen:
•    DDG ondersteunt bij het oplossen van functionele incidenten die de beschikbaarheid van de applicatie verstoren;
•    Op het moment dat de gemeente een vraag binnen kantoortijd stelt, krijgt uw applicatiebeheerder binnen twee uur een inhoudelijk antwoord.
•    DDG verzorgt diepgaande onderzoeken binnen uw applicaties;
•    DDG draait overzichten van de gegevens binnen de Makelaarsuite en verbetert deze;
•    DDG verzorgt het contact met leveranciers;
•    DDG neemt uw applicatiebeheerders taken over tijdens de vakanties;
•    DDG komt voor een project bij u op locatie;
•    DDG ontzorgt de gemeente door het probleem volledig van u over te nemen.

Indien u vragen heeft, neem dan contact met ons op.

“Gemeente Moerdijk maakt sinds ongeveer een jaar gebruik van de functionele helpdesk van Dutch Delta Group. Deze dienst wordt afgenomen d.m.v. het afkopen van 4 uur functionele helpdesk per maand. Hierover ben ik erg tevreden. Door het afkopen van een aantal uren per maand is de drempel om een vraag te stellen (voor mij in ieder geval) verlaagd. Ik ben daarnaast tevreden over de de manier waarop ik behandeld word. Snelle en duidelijk antwoorden. Zo nodig assistentie bij het oplossen van een probleem of andere acties binnen Makelaarsuite “.

Anja Veeke, gemeente Moerdijk

Functionele ondersteuning

De afgelopen maanden heeft DDG niet stilgezeten. Op basis van de vraag vanuit de markt, maar ook zeker vanuit onze eigen kenneis in gemeenteland, heeft DDG 5 nieuwe diensten ontwikkeld.

meer lezen >>

DDG viert 10 jarig jubileum

Dit jaar is het tien jaar geleden dat Marc Liebregts en Guus Nijssen met veel enthousiasme startten met Dutch Delta Group (DDG). Anno 2019 is de Dutch Delta Group uitgegroeid tot een snel, groeiend ICT bedrijf.

meer lezen >>

Dutch Delta Group organiseert kennissessies

DDG deelt graag haar kennis met u en daarom organiseert DDG kennissessies. U wordt dan in twee uur bijgepraat over één specifiek onderwerp.

meer lezen >>

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

DDGHelpt Portal | Login