Junior Business Support

WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR EEN ENERGIEKE MEDEWERKER
Zoek jij een juniorfunctie in een enthousiast en dynamisch team in een pragmatische en informele sfeer?

Als medewerker van de afdeling Business Support werk je met verschillende ICT-systemen, zoals TOPdesk en Office 365. Jouw inzet zorgt er voor dat processen soepel verlopen. De afdeling Business Support is onder andere verantwoordelijk voor de technische administratie, de planning, de Servicedesk en het leveren van stuurinformatie.

Je zorgt er voor dat de administratie actueel, compleet en correct is. Je zorgt er voor dat de administraties in de verschillende systemen gelijk zijn en blijven. Daarnaast verstrek je informatie aan medewerkers over voortgang en afhandeling van wijzigingen in de technische administratie. Je geeft advies bij technisch administratief gerelateerde vraagstukken en je draagt bij aan het optimaliseren van informatiesystemen en verbeteren van administratieve processen.

Je werkt in een klein team waarin het vanzelfsprekend is om elkaar te ondersteunen. Je maakt kennis met de diverse onderdelen van de afdeling Business Support.

Wie zijn wij?

Dutch Delta Group is een groeiende, flexibele, onafhankelijke en meedenkende ICT-partner in de lokale overheidsmarkt. Wij ondersteunen meer dan 100 gemeenten bij het beheer en de monitoring van hun ICT-infrastructuur.
DDG heeft contracten bij de lokale overheid, waarbij zij faciliteren in het beheren én implementeren van complexe applicatieomgevingen. Deze vorm van dienstverlening vergt veel kwaliteiten van medewerkers, waarbij ICT en de business elkaar begrijpen. De organisatie onderscheidt zich binnen haar vakgebied door het zijn van een “operational excellence” organisatie, waarbij efficiënt en foutloos werken de norm is.

De eerste stap naar een match:

Ben jij:

  • Pragmatisch = doelgericht en praktisch
  • Vindingrijk = creatief en denken in oplossingen
  • Loyaal = trouw, open en eerlijk, hart voor de zaak, samen
  • Sympathiek = open communiceren met respect voor het individu
  • Eigenzinnig = op constructieve wijze je mening blijven geven

Spreekt dit je aan? Lees dan verder!

De tweede stap naar een match:

Naast een proactieve en dienstverlenende basishouding, worden er specifieke competenties gevraagd in relatie tot de bijbehorende verantwoordelijkheden binnen deze uitdagende functie.

Klantgerichtheid
Je vindt het vanzelfsprekend dat afspraken met klanten worden nagekomen.
Je bedenkt de best denkbare oplossingen voor de klant, waarbij je ruimte neemt voor creativiteit.
Loyaal, dat ben jij zowel naar klanten als de organisatie, met als belangrijkste resultaat het bereiken van een win-win.

Kwaliteitsgerichtheid, & organisatorische kwaliteiten
Het takenpakket is georganiseerd rondom de interne organisatie. Hierbij kun je denken aan personele, economische- en technische bedrijfsprocessen.
Je beseft dat monitoren en tijdig bijsturen van processen, die bijdragen aan de “operational excellence” organisatie, de kwaliteit van de organisatie in de markt bepaalt.

Onafhankelijk denken & handelen
Het liefst ben je samen met een team dagelijks bezig om klanten te bedienen. Je betrekt jouw collega’s, ook team overschrijdend, luistert naar meningen en je neemt goed overwogen besluiten.

Vaardigheden
Je communiceert op een respectvolle en duidelijk manier, afgestemd op jouw gesprekspartner(s).
Je Nederlandse schrijfvaardigheid is gewoon goed.

De derde stap naar een match:

Om deze functie vol vertrouwen inhoud te kunnen geven vinden wij onderstaande kwalificaties noodzakelijk:

  • Je hebt minimaal een HBO denk en werkniveau
  • Ervaring met TOPdesk en Office 365 is een pre
  • Je bent analytisch en weet snel administratieve processen te doorgronden
  • Je bent flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Je kunt goed samenwerken en hebt een goed ontwikkeld analytisch/conceptueel denkvermogen
  • Je kunt onder druk gestructureerd en accuraat werken
  • Je bent in staat om het belang van kwaliteit te vertegenwoordigen en uit te stralen
  • Je beheerst de Nederlandse taal grondig
  • Je bent bereid om nieuwe kennis en vaardigheden op te doen

Herken jij jezelf nog steeds? Zet dan de volgende stap.

De vierde en laatste stap naar een match:

Wat bieden wij jou?

  • Een marktconform salaris
  • Functie- en persoonlijk gerelateerde ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een stimulerende, prettige en vrije werkomgeving

Wij kijken uit naar een spoedige start. En jij?
Solliciteer direct!

 

Wil je meer informatie over deze vacature of direct solliciteren? Neem dan telefonisch contact op met Joris van Heesch (Manager Dutch Delta Business Support, 06 10 13 49 11) of via email joris.vanheesch@dutchdeltagroup.nl

  • Upload jouw CV in Word of PDF formaat
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Overige vacatures

Senior consultant sociaal domein

Wil jij jouw waarde komen toevoegen aan een resultaatgerichte en dienstverlenende ICT organisatie? Wij zoeken een Senior consultant sociaal domein

meer lezen >>

Open sollicitatie

Werken bij DDG, maar staat jouw functie er niet bij? Vertel ons waarom je perfect aansluit bij onze organisatie en stuur een open sollicitatie.

meer lezen >>

Oracle beheerder – DBA

Wil jij jouw waarde komen toevoegen aan een resultaatgerichte en dienstverlenende ICT organisatie? Wij zijn op zoek naar Oracle DBA-ers.

meer lezen >>

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

DDGHelpt Portal | Login